Konferencja iComms
Zagwarantuj sobie uczestnictwo
zapisz się już teraz!
W ramach naszego wsparcia przygotowujemy strategie i plany komunikacji dla zachodzących zmian organizacyjnych, informacje wewnętrzne, Q&A, briefingi dla zespołu menadżerskiego i wszelkie inne aktywności, które pomagają w szybkiej asymilacji zmian i uzyskaniu sprawności operacyjnej po zmianach.
Przygotowywane przez nas kompleksowe plany działania zawsze są spójne ze strategią komunikacji firmy, ale także każdorazowo są dostosowywane do sytuacji i odbiorców komunikacji. Wykorzystujemy różne kanały, od spotkań, poprzez prezentację aż po live streamingi, tak aby zapewnić maksymalne dotarcie z informacjami do pracowników zlokalizowanych w całej Europie.
Nasze wsparcie zawsze jest zintegrowane z działaniami w obszarze komunikacji zewnętrznej i PR, tak aby zachować spójność i jasny przekaz tak wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Pracownicy w sposób zaplanowany i usystematyzowany dowiadują się o nadchodzących zmianach organizacyjnych i mają zapewniony dostęp do niezbędnych informacji. Dodatkowo, dzięki dobremu przygotowaniu menadżerów i zapewnieniu spójności w komunikacji, w firmie minimalizowany jest szum informacyjny, pracownicy czują się bezpiecznie, co się przekłada na większą efektywność ich pracy nawet w okresie zmian.
„Razem Lepsi” to projekt, w którym w oparciu o dogłębne badanie potrzeb pracowników różnych kulturowo spółek, w bardzo przemyślany sposób wykorzystano grywalizację do wzmocnienia zaangażowania i poprawy współpracy pomiędzy 400 pracownikami 5 spółek Skanska w nowym biurze w Warszawie.
Obecna od prawie 10 lat na rynku firma z małego zespołu urosła do firmy zatrudniającej ponad 120 osób z dalszymi planami dynamicznego rozwoju, w tym powiększania zespołu.
Amica, polski producent przemysłu elektromaszynowego, kwartalnie zaprasza zespół menadżerski na spotkanie z zarządem, w którym udział bierze około 100 liderów. Celem kolejnego spotkania była ocena wdrożenia projektu wdrożenia kultury feedbacku w organizacji.
Po szczegółowej analizie potrzeb różnych grup pracowniczych, jednym z obszarów który wymagał wsparcia była komunikacja liderska. Pracownicy jako najważniejsze źródło informacji wskazali właśnie menadżerów, stąd do firmowych celów strategicznych został dołączony cel wzmocnienia kompetencji komunikacyjnych kadry menadżerskiej.