Konferencja iComms
Zagwarantuj sobie uczestnictwo
zapisz się już teraz!
Dla naszych klientów tworzymy dedykowane kampanie kreatywne, które integrują, pobudzają zaangażowanie, usprawniają komunikację pomiędzy działami. Nasze kampanie przenoszą komunikację wewnętrzną na wyższy poziom i budują rozpoznawalność i pozytywny wizerunek działu komunikacji.
Nasze dotychczasowe projekty, doceniane nagrodami (m.in. Złote Spinacze dla projektu Grywalizacji dla Skanska) bazują na dogłębnej analizie potrzeb i ściśle określonych celach, tak aby nie były wyłącznie niesztampowe, ale przede wszystkim skuteczne.
Przykładowa tematyka kampanii:
- komunikacja nowej strategii
- komunikacja wartości
- komunikacja kultury organizacyjnej
- promocja nowego kanału/narzędzia komunikacji
- akcje CSR
- przeprowadzka, nowa lokalizacja
- programy uznaniowe
- kampania promująca lepszą komunikację
...
Skuteczna komunikacja w organizacji zaczyna się od zrozumienia procesu przepływu informacji, potrzeb komunikacyjnych menadżerów, oczekiwań pracowników. Tylko na podstawie dogłębnej analizy jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną strategię komunikacji, która będzie wspierała liderów, zaangażuje pracowników i podniesie efektywność i jakość współpracy pomiędzy zespołami.
zobacz szczegółyNasze strategie budujemy na podstawie szczegółowych analiz struktury i efektywności kanałów, potrzeb i oczekiwań odbiorców i nadawców komunikacji, celów strategicznych oraz potrzeb biznesowych organizacji.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapoznajemy się z kulturą organizacji, strategią oraz dobrymi praktykami, tak aby przygotowywane przez nas strategie komunikacji wewnętrznej pozwalały realnie usprawnić komunikację w organizacji..
zobacz szczegółyDla naszych klientów tworzymy dedykowane kampanie kreatywne, które integrują, pobudzają zaangażowanie, usprawniają komunikację pomiędzy działami. Nasze kampanie przenoszą komunikację wewnętrzną na wyższy poziom i budują rozpoznawalność i pozytywny wizerunek działu komunikacji.
Nasze dotychczasowe projekty, doceniane nagrodami (m.in. Złote Spinacze dla projektu Grywalizacji dla Skanska) bazują na dogłębnej analizie potrzeb i ściśle określonych celach, tak aby nie były wyłącznie niesztampowe, ale przede wszystkim skuteczne.
zobacz szczegółyDlatego kiedy wpieramy naszych klientów we wdrożeniach nowych narzędzi oraz kanałów komunikacji wewnętrznej, rekomendowane rozwiązania i działania opieramy na najnowszej wiedzy ale przede wszystkim w odniesieniu do potrzeb organizacji. Pomagamy nie tylko wybrać narzędzia najbardziej efektywne z punktu widzenia prowadzonej działalności, ale też takie, które zaangażują pracowników i poprawiają współpracę.
zobacz szczegółySpecjalizujemy się w skrojonych na miarę szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz facylitacji. Oferujemy dedykowane szkolenia i doradztwo. Pod marką szkoleniową iComms prowadzimy szereg otwartych warsztatów, przeprowadzanych cyklicznie w wielu miastach w Polsce.
Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej – uczestnicy tych szkoleń poznają elementy wchodzące w skład skutecznych procesów komunikacji wewnętrznej, uczą się budować plany i strategie ale także określać potrzeby grup odbiorców i dobierać właściwe narzędzia i kanały komunikacji.
zobacz szczegóły
Testy i raporty Neurocolors oferujemy również dla osób indywidualnych, które chcą poprawić jakość swojej komunikacji i relacji z innymi. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą dla osób indywidualnych.
zobacz szczegółyDla naszych klientów przygotowujemy wystąpienia dla członków zarządów, kadry menadżerskiej oraz pracowników o roli i potencjale dobrej komunikacji wewnętrznej w organizacji.
Sprawdź tematykę naszych dotychczasowych wystąpień, lub też skontaktuj się z nami, opisz nam swoje potrzeby, a my wrócimy z propozycją!
zobacz szczegóły