Technologie w komunikacji wewnętrznej

Workai

Workai to polski start-up, który w szybkim tempie zdobywa uznanie na rodzimym i zagranicznym rynku usług oferujących nowoczesne rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej. Jako partner merytoryczny, pomagamy we wdrożeniu platformy Workai. Budowanie zaangażowania pracowników to proces, a nie jednorazowe działanie. Tak też podchodzimy do wdrażania nowych narzędzi – jeśli mają spełnić swoją rolę, odkładamy na bok pośpiech i uniwersalne rozwiązania.

Po pierwsze wybór, po drugie wdrożenie

W PinPoint zrealizowaliśmy dziesiątki projektów, w których wybór i wdrożenie nowych narzędzi do komunikacji wewnętrznej były ważnym, a często kluczowym etapem wdrażania nowej strategii. Analizowaliśmy, badaliśmy potrzeby, wybieraliśmy, a potem sprawdzaliśmy skuteczność. A potem znowu analizowaliśmy. Nasze doświadczenia i zdobyta w tym zakresie wiedza umożliwiły nam zoptymalizowanie i skrócenie tego procesu, bez obaw o jego efektywność. W tym celu podjęliśmy współpracę ze sprawdzonymi dostawcami narzędzi do komunikacji wewnętrznej. Nasi partnerzy, na przestrzeni ostatnich lat, zyskali uznanie i zaufanie nasze i naszych klientów.

Jak wspieramy naszych klientów przy wdrożeniu nowego Intranetu?

Budowanie zaangażowania pracowników to proces, a nie jednorazowe działanie. Tak też podchodzimy do wdrażania nowych narzędzi – jeśli mają spełnić swoją rolę, odkładamy na bok pośpiech i uniwersalne rozwiązania. Nasze działania składają się z trzech etapów:

  1. Etap wstępny – przed wdrożeniem, podczas którego:
    - wsłuchujemy się w potrzeby wszystkich grup nadawców i odbiorców,
    - określamy funkcjonalności nowego narzędzia (intranetu, aplikacji społecznościowej, et.)
    - planujemy proces wdrożenia,
    - określamy KPI projektu,
    - rekomendujemy nowe narzędzie (to może być nasz partner, ale może być także inne narzędzie, które w naszej ocenie najlepiej odpowiada na potrzeby Twojej organizacji)
  2. Etap wdrożeniowy, podczas którego, wraz naszymi partnerami:
    - dopasowujemy narzędzie do potrzeb organizacji,
    - opracowujemy koncepcję wizualną, dbając o estetykę,
    - dopracowujemy zasady i plany wprowadzenia contentu,
    - szkolimy redaktorów i administratorów narzędzia,
    - planujemy i koordynujemy User Acceptance Tests.
  3. Etap powdrożeniowy, podczas którego:
    - przygotowujemy plan promocji narzędzia,
    - zbieramy i analizujemy opinie użytkowników,
    - opracowujemy zestaw rekomendacji do dalszych działań,
    - przygotowujemy kompleksowe podsumowanie projektu.

Nasz partner: Workai

Workai to polski start-up, który w szybkim tempie zdobywa uznanie na rodzimym i zagranicznym rynku usług oferujących nowoczesne rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej. Platforma Workai, jako Digital Employee Experience, jest dostępna w chmurze. Pomaga zarządzać wewnętrzną wiedzą, angażować i kształtować kulturę organizacyjną firmy w prosty i przyjazny dla użytkowników sposób. W 2021 roku firma zdobyła prestiżową nagrodę (po raz drugi) Intranet Design Annual Award, przyznawaną przez Nielsen Norman Group. Tym samym  projekt wdrożenia przez Workai intranetu,  zrealizowanego dla niemieckiej firmy doradztwa finansowego Deutsche Vermögensberatung AG, został  uznany za jeden z 10 najlepszych na świecie.

 

Umów się na prezentację

Jeżeli zastanawiasz się jaką platformę wybrać, spotkaj się z nami. Zaprezentujemy Tobie możliwości jakie daje Workai, ale także porównamy z innymi rozwiązaniami, narzędziami technologicznymi dla komunikacji wewnętrznej i i doradzimy, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej organizacji.

Zapisz się

[gtranslate]