Konferencja iComms
Zagwarantuj sobie uczestnictwo
zapisz się już teraz!
W PinPoint zrealizowaliśmy dziesiątki projektów, w których wybór i wdrożenie nowych narzędzi do komunikacji wewnętrznej były ważnym, a często kluczowym etapem wdrażania nowej strategii. Analizowaliśmy, badaliśmy potrzeby, wybieraliśmy, a potem sprawdzaliśmy skuteczność. A potem znowu analizowaliśmy. Nasze doświadczenia i zdobyta w tym zakresie wiedza umożliwiły nam zoptymalizowanie i skrócenie tego procesu, bez obaw o jego efektywność. W tym celu podjęliśmy współpracę ze sprawdzonymi dostawcami narzędzi do komunikacji wewnętrznej. Nasi partnerzy, na przestrzeni ostatnich lat, zyskali uznanie i zaufanie nasze i naszych klientów.
Budowanie zaangażowania pracowników to proces, a nie jednorazowe działanie. Tak też podchodzimy do wdrażania nowych narzędzi – jeśli mają spełnić swoją rolę, odkładamy na bok pośpiech i uniwersalne rozwiązania. Nasze działania składają się z trzech etapów:
Workai to polski start-up, który w szybkim tempie zdobywa uznanie na rodzimym i zagranicznym rynku usług oferujących nowoczesne rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej. Platforma Workai, jako Digital Employee Experience, jest dostępna w chmurze. Pomaga zarządzać wewnętrzną wiedzą, angażować i kształtować kulturę organizacyjną firmy w prosty i przyjazny dla użytkowników sposób. W 2021 roku firma zdobyła prestiżową nagrodę (po raz drugi) Intranet Design Annual Award, przyznawaną przez Nielsen Norman Group. Tym samym projekt wdrożenia przez Workai intranetu, zrealizowanego dla niemieckiej firmy doradztwa finansowego Deutsche Vermögensberatung AG, został uznany za jeden z 10 najlepszych na świecie.
Jeżeli zastanawiasz się jaką platformę wybrać, spotkaj się z nami. Zaprezentujemy Tobie możliwości jakie daje Workai, ale także porównamy z innymi rozwiązaniami, narzędziami technologicznymi dla komunikacji wewnętrznej i i doradzimy, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej organizacji.