Konferencja iComms
Zagwarantuj sobie uczestnictwo
zapisz się już teraz!
W ramach audytu zapewniamy kompleksowy przegląd skuteczności komunikacji wewnętrznej zawierający ocenę strategii, kanałów, skuteczności komunikacji, roli liderów i menedżerów, treści i zasobów. W ramach audytu przygotowujemy rekomendacje do dalszych działań, które odnoszą się do celów strategicznych firmy i uwzględniają zasoby przeznaczone na realizację działań komunikacyjnych.
Celem tego badania jest weryfikacja efektywności procesu przepływu informacji w organizacji. W ramach tego badania sprawdzamy skuteczność dotarcia z informacjami za pośrednictwem poszczególnych kanałów do poszczególnych grup odbiorców. To badanie może być szczególnie przydatne dla firm pracujących w systemie zdalnym, gdzie optymalne wykorzystanie kanałów komunikacji jest warunkiem dotarcia i zaangażowania pracowników zdalnych.
W ramach tego badania sprawdzamy poziom zrozumienia i zaangażowania w komunikację w określonych grupach nadawców i odbiorców informacji jak również oczekiwania i potrzeby poszczególnych grup odbiorców. Elementem tego badania jest stworzenie person dla komunikacji wewnętrznej, dzięki którym przygotowywana komunikacja jest bardziej angażująca.
Projektujemy i wdrażamy regularne ankiety składające się z niewielkiej liczby ważnych pytań. Nasze ankiety projektujemy w taki sposób, aby na bieżąco mierzyć puls organizacji i identyfikować zmiany w postawie i nastroju pracowników, które są podstawą do dalszych aktywności komunikacyjnych.
Poprzez badania jakościowe i ilościowe sprawdzamy skuteczność, w tym regularność i sentyment informacji przekazywanych pracownikom przez menadżerów. Dobra komunikacja liderska jest gwarantem spójności w organizacji, dlatego efektem tego badania jest lista rekomendacji, które pozwolą poprawić jakość komunikacji liderskiej i tym samym zbudować zaufanie w organizacji.
Na zlecenie firm przygotowujemy raporty przedstawiające trendy w komunikacji do pracowników w odniesieniu do grupy odbiorczej, branży, rynku. Wnioski prezentujemy w dowolnej formie: prezentacji, webinaru, warsztatów, w ramach których wspólnie z klientami wypracowujemy dalsze kroki w odniesieniu do badań.
Skuteczna komunikacja w organizacji zaczyna się od zrozumienia procesu przepływu informacji, potrzeb komunikacyjnych menadżerów, oczekiwań pracowników. Tylko na podstawie dogłębnej analizy jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną strategię komunikacji, która będzie wspierała liderów, zaangażuje pracowników i podniesie efektywność i jakość współpracy pomiędzy zespołami.
zobacz szczegółyNasze strategie budujemy na podstawie szczegółowych analiz struktury i efektywności kanałów, potrzeb i oczekiwań odbiorców i nadawców komunikacji, celów strategicznych oraz potrzeb biznesowych organizacji.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapoznajemy się z kulturą organizacji, strategią oraz dobrymi praktykami, tak aby przygotowywane przez nas strategie komunikacji wewnętrznej pozwalały realnie usprawnić komunikację w organizacji..
zobacz szczegółyDla naszych klientów tworzymy dedykowane kampanie kreatywne, które integrują, pobudzają zaangażowanie, usprawniają komunikację pomiędzy działami. Nasze kampanie przenoszą komunikację wewnętrzną na wyższy poziom i budują rozpoznawalność i pozytywny wizerunek działu komunikacji.
Nasze dotychczasowe projekty, doceniane nagrodami (m.in. Złote Spinacze dla projektu Grywalizacji dla Skanska) bazują na dogłębnej analizie potrzeb i ściśle określonych celach, tak aby nie były wyłącznie niesztampowe, ale przede wszystkim skuteczne.
zobacz szczegółyDlatego kiedy wpieramy naszych klientów we wdrożeniach nowych narzędzi oraz kanałów komunikacji wewnętrznej, rekomendowane rozwiązania i działania opieramy na najnowszej wiedzy ale przede wszystkim w odniesieniu do potrzeb organizacji. Pomagamy nie tylko wybrać narzędzia najbardziej efektywne z punktu widzenia prowadzonej działalności, ale też takie, które zaangażują pracowników i poprawiają współpracę.
zobacz szczegółySpecjalizujemy się w skrojonych na miarę szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz facylitacji. Oferujemy dedykowane szkolenia i doradztwo. Pod marką szkoleniową iComms prowadzimy szereg otwartych warsztatów, przeprowadzanych cyklicznie w wielu miastach w Polsce.
Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej – uczestnicy tych szkoleń poznają elementy wchodzące w skład skutecznych procesów komunikacji wewnętrznej, uczą się budować plany i strategie ale także określać potrzeby grup odbiorców i dobierać właściwe narzędzia i kanały komunikacji.
zobacz szczegóły
Testy i raporty Neurocolors oferujemy również dla osób indywidualnych, które chcą poprawić jakość swojej komunikacji i relacji z innymi. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą dla osób indywidualnych.
zobacz szczegółyDla naszych klientów przygotowujemy wystąpienia dla członków zarządów, kadry menadżerskiej oraz pracowników o roli i potencjale dobrej komunikacji wewnętrznej w organizacji.
Sprawdź tematykę naszych dotychczasowych wystąpień, lub też skontaktuj się z nami, opisz nam swoje potrzeby, a my wrócimy z propozycją!
zobacz szczegóły