KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA / WDRAżANIE NOWYCH NARZęDZI

Wdrażanie nowych narzędzi

Jesteśmy na bieżąco z rozwiązaniami technologicznymi dla komunikacji wewnętrznej, znamy trendy i zmieniające się potrzeby odbiorców. Dlatego kiedy wpieramy naszych klientów we wdrożeniach nowych narzędzi oraz kanałów komunikacji wewnętrznej, rekomendowane rozwiązania i działania opieramy na najnowszej wiedzy, ale przede wszystkim w odniesieniu do potrzeb organizacji.

Pomagamy nie tylko wybrać narzędzia najbardziej efektywne z punktu widzenia prowadzonej działalności, ale też takie, które zaangażują pracowników i poprawiają współpracę.

Intranet

Dobrze zaprojektowana sieć intranetowa spełni nie tylko funkcje informacyjne, ale także wpłynie na kulturę organizacyjną, zapewnia spójność w komunikacji  i pozwala pracownikom lepiej identyfikować się z marką.

Nasze wsparcie rozpoczynamy dogłębną analizą potrzeb wszystkich grup pracowników oraz ekosystemem (tzw. digital workplace) w organizacji. W kolejnym kroku wspólnie z działem IT i komunikacji przygotowujemy business case, pomagamy w wyborze dostawców. Na dalszym etapie projektu działamy w roli Project Managera, koordynując wszystkie działania i dbając o to, aby wdrażane rozwiązanie spełniało wymagania, ale także przebiegało zgodnie z harmonogramem oraz w założonym budżecie. Pomagamy w organizacji i przeprowadzeniu testów użytkowników oraz planujemy i koordynujemy kampanie promocyjne nowego narzędzia.

Media Społecznościowe dla Pracowników (Employee Social Network)

Dobrze zaprojektowane i poprowadzone pracownicze media społecznościowe usprawniają komunikację, poprawiają atmosferę w firmie oraz są doskonałym kanałem informacyjnym tak dla pracowników jak i liderów. Niewątpliwą zaletą mediów społecznościowych jest możliwość prowadzenia komunikacji z pracownikami, którzy nie mają kont w systemach firmowych, co zapewnia, że żadna grupa w organizacji nie jest wykluczona z dialogu.

Newslettery

Ich zadaniem jest nie tylko informowanie pracowników o aktualnościach. Efektywny newsletter jest doskonałym uzupełnieniem pozostałych kanałów komunikacji, wzmacnia je i systematyzuje komunikację. Wdrażane przez nas rozwiązania zapewniają właścicielom newslettera wgląd w analitykę, która pozwala analizować zachowania odbiorców, ich preferencje co do treści, czasu wysyłki, długości newsletterów, co daje przestrzeń do optymalizacji działań.

Grywalizacja

Dobrze zaprojektowana pomaga budować pożądane zachowania w dłuższym okresie czasu, wzmacnia integrację i współpracę, ale również jest bardzo skutecznym narzędziem nakierowanym na słuchanie pracowników. Grywalizacja musi być elementem strategii komunikacji, z racji swojego długofalowego oddziaływania ma ogromny potencjał w kontekście budowania pożądanych postaw pracowników.

Magazyny wewnętrzne

Jedna z najstarszych form komunikacji z pracownikami, ale wciąż doceniana w wielu branżach. Atrakcyjna szata graficzna, przemyślana struktura treści, zmotywowany zespół redakcyjny to gwarancja skuteczności w dostarczaniu przekazu do pracowników. Wspieramy zarówno te firmy, które dopiero rozpoczynają przygodę z magazynem wewnętrznym, jak i te, które szukają nowych rozwiązań, chcą "odświeżyć" swoją gazetę firmową, wzmocnić jej czytelnictwo.

ZOBACZ TAKŻE

Słuchanie wszystkich grup pracowników w organizacji jest warunkiem niezbędnym do współpracy, zrozumienie zapewnia spójność w osiąganiu zamierzonych celów firmy.

Skuteczna komunikacja w organizacji zaczyna się od zrozumienia procesu przepływu informacji, potrzeb komunikacyjnych menadżerów, oczekiwań pracowników. Tylko na podstawie dogłębnej analizy jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną strategię komunikacji, która będzie wspierała liderów, zaangażuje pracowników i podniesie efektywność i jakość współpracy pomiędzy zespołami.

zobacz szczegóły

Nasze strategie budujemy na podstawie szczegółowych analiz struktury i efektywności kanałów, potrzeb i oczekiwań odbiorców i nadawców komunikacji, celów strategicznych oraz potrzeb biznesowych organizacji.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapoznajemy się z kulturą organizacji, strategią oraz dobrymi praktykami, tak aby przygotowywane przez nas strategie komunikacji wewnętrznej pozwalały realnie usprawnić komunikację w organizacji..

zobacz szczegóły

Dla naszych klientów tworzymy dedykowane kampanie kreatywne, które integrują, pobudzają zaangażowanie, usprawniają komunikację pomiędzy działami. Nasze kampanie przenoszą komunikację wewnętrzną na wyższy poziom i budują rozpoznawalność i pozytywny wizerunek działu komunikacji.

Nasze dotychczasowe projekty, doceniane nagrodami (m.in. Złote Spinacze dla projektu Grywalizacji dla Skanska) bazują na dogłębnej analizie potrzeb i ściśle określonych celach, tak aby nie były wyłącznie niesztampowe, ale przede wszystkim skuteczne.

zobacz szczegóły

Jesteśmy na bieżąco z rozwiązaniami technologicznymi dla komunikacji wewnętrznej, znamy trendy i zmieniające się potrzeby odbiorców.

Dlatego kiedy wpieramy naszych klientów we wdrożeniach nowych narzędzi oraz kanałów komunikacji wewnętrznej, rekomendowane rozwiązania i działania opieramy na najnowszej wiedzy ale przede wszystkim w odniesieniu do potrzeb organizacji. Pomagamy nie tylko wybrać narzędzia najbardziej efektywne z punktu widzenia prowadzonej działalności, ale też takie, które zaangażują pracowników i poprawiają współpracę.

zobacz szczegóły

Specjalizujemy się w skrojonych na miarę szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz facylitacji. Oferujemy dedykowane szkolenia i doradztwo. Pod marką szkoleniową iComms prowadzimy szereg otwartych warsztatów, przeprowadzanych cyklicznie w wielu miastach w Polsce.

Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej – uczestnicy tych szkoleń poznają elementy wchodzące w skład skutecznych procesów komunikacji wewnętrznej, uczą się budować plany i strategie ale także określać potrzeby grup odbiorców i dobierać właściwe narzędzia i kanały komunikacji.

 

zobacz szczegóły

W ramach rozwoju kompetencji komunikacyjnych przeprowadzamy indywidualne jak i zespołowe testy kompetencji komunikacyjnych Neurocolors, To połączenie indywidualnych testów osobowości z warsztatem indywidualnym lub zespołowym, dzięki któremu pomagamy zbudować świadomą organizację, która potrafi w pełni wykorzystać swoje najmocniejsze atuty.

Testy i raporty Neurocolors oferujemy również dla osób indywidualnych, które chcą poprawić jakość swojej komunikacji i relacji z innymi. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą dla osób indywidualnych.

zobacz szczegóły

Dla naszych klientów przygotowujemy wystąpienia dla członków zarządów, kadry menadżerskiej oraz pracowników o roli i potencjale dobrej komunikacji wewnętrznej w organizacji.

Sprawdź tematykę naszych dotychczasowych wystąpień, lub też skontaktuj się z nami, opisz nam swoje potrzeby, a my wrócimy z propozycją!

zobacz szczegóły