# Strategia komunikacji wewnętrznej

Przyglądamy się działaniom firmy i jej strategicznym celom biznesowym. Znamy ogólne działanie określonych narzędzi komunikacyjnych, jednak konkretne rozwiązania proponujemy w oparciu o szczegółową analizę firmy. W zależności od branży, pozycji na rynku oraz liczby oraz rodzaju pracowników, różne formy działania odniosą konkretne, wymierne rezultaty.

# Strategia komunikacji wewnętrznej

Żeby system przekazywania informacji działał sprawnie, musi przede wszystkim istnieć, tzn. musi być systemem. Szkolenia, które realizujemy, pozwalają przyjrzeć się obecnie działającym narzędziom do komunikacji wewnątrz firmy. Określamy, skąd wychodzą informacje, kto jest ich inicjatorem, kto dystrybutorem, a kto odbiorcą. W jaki sposób krąży informacja i jaka jest informacja zwrotna. Dysponujemy szeregiem rozwiązań, które pozwolą usprawnić komunikację wewnątrz firmy. Czasem jest to kwestia odpowiednich narzędzi, czasem ustalenia strategii komunikacji wewnętrznej – określenie celów i priorytetów. Zajmujemy się wdrażaniem strategii komunikacji. Szkolenia w tym zakresie przeprowadzamy kompleksowo. Pierwszym etapem zawsze jest rozpoznanie firmy i znalezienie punktów zapalnych w obecnie działającej komunikacji. Kolejnym jest dobranie odpowiednich narzędzi, adekwatnie do rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej. W etapie końcowym są konkretne szkolenia, nastawione na praktykę – czyli zmianę nawyków w celu skutecznej i przynoszącej realne zyski, komunikacji.

# Strategia komunikacji PR

Poza działaniami wewnątrz firmy, pomagamy ulepszyć komunikację wychodzącą na zewnątrz. W tym celu przyglądamy się sytuacji zastanej, obecnie istniejącym działaniom marketingowym i proponujemy zmiany, pozwalające zbudować oraz/lub utrzymać pozytywny wizerunek firmy. Mamy doświadczenie w różnego rodzaju działalnościach i dostosowujemy wybór strategii komunikacji wewnętrznej do rodzaju działalności. To nie prawda, że są uniwersalne zasady, które pasują do każdej firmy. Nasze oddolne działania, które w założeniach przyglądają się firmie w sposób indywidualny, w rezultacie dają o wiele lepsze wyniki niż uniwersalne strategie. Obszar PR to konkretny krąg firm i odbiorców z danej branży. Każda branża posługuje się specyficznym językiem, ma swoje zasady i normy. Właściwe ich wykorzystanie jest kluczem do sukcesu. Naszym zadaniem, jako firmy szkoleniowej, jest odpowiednie rozpoznanie obszaru działań firmy oraz znalezienie i pomoc we wdrażaniu strategii komunikacji, zarówno wewnątrz firmy jak i na zewnątrz – poprzez działania marketingowe.

# Nasze dane kontaktowe:

ul. Macewicza 9, 60-461 Poznań

NIP 781-16-86-578

nr rachunku bankowego:

67 1140 2004 0000 3502 7613 7445

Zadzwoń do nas! # 660 429 108

lub wyślij wiadomość na: kontakt@pin-point.pl

# Mapa dojazdu:

# Inne usługi: