# Komunikacja w organizacji i przedsiębiorstwie

Jeżeli w firmie brakuje dobrych praktyk porozumiewania się, realizacja każdego projektu może przynieść wiele niespodziewanych problemów. Zadaniem PinPoint jest stworzenie sytuacji, w której przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz między poszczególnymi szczeblami zarządzania będzie swobodny, niewymuszony, a przede wszystkim skuteczny. Naszym celem jest to, by komunikacja w organizacji naszych Klientów stała się ich mocną stroną i na co dzień wspierała działania firmy na wszystkich poziomach zarządzania.

# Dbamy o komunikację w organizacji naszych Klientów

Spójna i wiarygodna komunikacja w przedsiębiorstwie powinna mieć swoje źródło w działaniach liderów i działów personalnych. To właśnie tu muszą powstawać mocne fundamenty do zbudowania zmotywowanego i zaangażowanego zespołu. W jaki sposób je stworzyć? Jak poprawić komunikację w zespole i w całej firmie? Nasze szkolenia i spotkania z zespołami wyczerpująco odpowiadają na te pytania. Uczymy pracowników i osoby zarządzające skutecznego porozumiewania się i wykorzystywania rozwiązań multikanałowych. Pokazujemy jak powinno wyglądać komunikowanie się w organizacji, aby zaangażowanie zatrudnionych wzrastało, a wraz z nim poprawiała się wydajność całej firmy. Poruszamy takie zagadnienia jak przekazywanie ważnych informacji dotyczących firmy, komunikowanie zmian czy facylitacja i rozwiązywanie konfliktów. Kompleksowo przygotowujemy cały zespół do stosowania efektywniejszych technik komunikacji w organizacji.

# Dlaczego dobra komunikacja w przedsiębiorstwie jest tak ważna?

Wielu naszych Klientów już zdążyło przekonać się o tym, jak ważna jest skuteczna komunikacja w przedsiębiorstwie. Poprawa jakości porozumiewania się wprost przekłada się na efektywniejsze działania poszczególnych zespołów i całego przedsiębiorstwa. Lepsza komunikacja w organizacji to również mniejsza ilość konfliktów powodujących przestoje i negatywnie wpływających na morale teamu. Na naszych szkoleniach przykładamy dużą wagę nie tylko do technik rozwiązywania nieporozumień, ale również do sposobów zapobiegania konfliktom. Kluczową rolę dla bezkonfliktowego komunikowania się w organizacji pełnią liderzy – to oni są odpowiedzialni za wczesne wykrywanie i rozładowywania narastających napięć. Te i wiele innych zagadnień poruszamy na szkoleniach w grupach 20-osobowych lub na kameralnych spotkaniach, w których uczestniczy maksymalnie 10 osób. Serdecznie zachęcamy do kontaktu – z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania.

# Nasze dane kontaktowe:

ul. Macewicza 9, 60-461 Poznań

NIP 781-16-86-578

nr rachunku bankowego:

67 1140 2004 0000 3502 7613 7445

Zadzwoń do nas! # 660 429 108

lub wyślij wiadomość na: kontakt@pin-point.pl

# Mapa dojazdu:

# Inne usługi: