# Employer branding strategy

Siła tkwi w pracowniku, co może potwierdzić niejeden przedsiębiorca na rynku. Dobry pracownik jest nieocenioną wartością w każdej firmie, dlatego pracodawcy powinni przykładać uwagę do warunków, w jakich pracuje. Od środowiska pracy zależy bowiem nie tylko jego motywacja, ale i efektywność wykonywanych zadań. To z kolei przekłada się na działalność całej firmy. Warto zatem poznać czym jest employer branding strategy i jak poprawnie kierować nią w zespole pracowniczym.

# Budowanie marki pracodawcy

Tak w skrócie można wyjaśnić na czym polega zjawisko employer branding strategy. To zespół działań, jakie mają na celu zbudowanie wizerunku firmy postrzeganej jako godnego uwagi i zainteresowania pracodawcy. Marka, która stosuje odpowiednie czynności, mające na celu podniesienie jej wartości w oczach pracowników, zyskuje nie tylko bardziej lojalnych zatrudnionych, ale i cieszy się dużym zainteresowaniem kandydatów na nowe stanowiska pracy. Z tej racji można wskazać dwa typy employer branding strategy.

# Employer branding wewnętrzny

Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród obecnych pracowników to zabieg, który pozwala na stworzenie zgranego i lojalnego zespołu, zarówno wobec zarządu, jak i wzajemnie we własnej grupie. Strategia ta polega przede wszystkim na utworzeniu przyjaznego pracownikowi środowiska pracy, jak i danie możliwości rozwoju. Inwestycje w kapitał ludzki, konkursy pracownicze czy szkolenia to jedne z licznych przykładów wewnętrznego employer branding.

# Employer branding zewnętrzny

Z kolei, jeśli firma poszukuje nowych osób do zatrudnienia, dbałość o odpowiedni wizerunek jest kwestią niezwykle istotną. Przyszły pracownik dużą uwagę przykłada do obrazu przedsiębiorstwa, do którego zamierza składać aplikację. Firma, która jawi się jako atrakcyjny pracodawca z pewnością będzie się cieszyć znacznie większym zainteresowaniem. Możliwość porozmawiania z przyszłym pracodawcą na targach pracy czy aktywność w mediach społecznościowych może sprawić, że na rozmowie kwalifikacyjnej szybciej pojawi się wartościowy kandydat na pracownika.

# Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy?

Employer branding strategy to szereg działań, które wymagają odpowiedniej wiedzy. Na szkoleniach i warsztatach organizowanych przez PinPoint_ przekazywane są istotne informacje, które mogą polepszyć pracę w firmie, jak i w poszczególnych zespołach. Proponowane kursy podnoszą wartość przedsiębiorstwa w oczach kandydatów, jak i zwiększają motywację obecnych pracowników. Kompendium wiedzy dostarczane jest w jasny i klarowny sposób, a same spotkania odbywają się w niewielkich grupach, gdzie można łatwiej przyswoić nową wiedzę.

Zapraszamy do kontaktu, aby poznać naszą szczegółową propozycję.

# Nasze dane kontaktowe:

ul. Macewicza 9, 60-461 Poznań

NIP 781-16-86-578

nr rachunku bankowego:

67 1140 2004 0000 3502 7613 7445

Zadzwoń do nas! # 660 429 108

lub wyślij wiadomość na: kontakt@pin-point.pl

# Mapa dojazdu:

# Inne usługi: